2015年10月15日 星期四

KEITHYIP♥MM♥LOVE♥STORY★西施犬蔡小B大王(BiBi)★寵物智能身份証件ID CARD★八達通貼紙★訂購過程

★西施犬蔡小B大王(BiBi)★
寵物智能身份証件ID CARD
八達通貼紙 / 証件膠卡
訂購過程

本身之前都想整八達通貼紙
一直都唔記得
有天係facebook見到有狗友整了
我就試問一下狗友介紹整開那間幾錢
其實只是普通個人名義的接單
因為只用番個人fb交談
問完價錢後我都感覺貴了小小
就試下上網找一下
有沒有較平選擇
因為本身我自已同老公每人都各有2張八達通
4張都屬那些個人八達通的款式
所以只想整來玩多
咁相對A價錢對我來說有點貴


之後網上找到這間B
相對價錢比較能接受

咁就係B這間訂了幾張來用
結果最後一張都無開黎用
撞鬼囉^.^因為望下望下還是收藏好了



想關注我家寶貝生活動態
please like page

沒有留言:

張貼留言