2015年4月30日 星期四

KEITHYIP♥MM♥LOVE♥STORY♥西施大王BiBi♥訂制寵物羊毛氈公仔♥訂制寵物3D肖像浮雕♥Umekichi (うめ吉)-梅吉犬




之前係寵物節訂的
寵物3D肖像浮雕
相架拎得啦
你們睇下似唔似
樣就似到95%以上
但color就好像差小小
因為感覺上我小寶貝黑得制
但作為媽媽的我
無論似唔似我都想整多隻全身的留念
不過要問準老公先
因為都真係幾貴下



哩2個寵物羊毛氈公仔
有天係西施谷上機緣巧合下發現的
人家遠在馬來西亞
好彩對方能夠換算做人民幣
我可以經支付寶匯款過去
更加感恩的係能夠趕上
寶貝仔5月10日的18歲生日
這份禮物對我來說真的物有所值
重點真的很可愛
還有對方的細心包裝真的謝謝你







哩道都介紹一下為甚麼
我只鍾情一款公仔
名字叫
Umekichi (うめ吉)-梅吉犬/梅吉狗
其實心水清的人不用我介紹啦
有好消息話比大家知等了多年
本月比我發現有新款番貨
我好乖乖只帶了2隻回家呀
喜歡梅吉的朋友可以去入貨入貨呀^^



想關注我家寶貝生活動態
please like page
西施Bibi大王(蔡小B)

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言