2012年2月25日 星期六

KEITHYIP♥MM♥LOVE♥STORY♥DIY婚禮✿reception✿接待處小擺設✿pompom球✿<制作篇><完成篇>




好啦大家今次是否感覺怪怪呢
點解我開工的地方唔同咗
因為我又入了醫院
已經三個月唔夠入了兩次
救命呀我明明要增肥個健康又唔爭氣
入正題
我係大陸買了的紙返來準備開工做pompom球





買咗三隻色每色10張
不過應該唔夠架
我已經係用3張合一張整



一路睇下電影一路吊住藥咁整
的姑娘每個入來都問我係到整咩
我每個都解釋一次


住了6天都整了幾多下架
好野可以返屋企啦
都整了一個箱架不過睇怕都係整到一至2粒
現在等緊淘寶的發泡膠波到

到了啦發泡膠波





原來要開個孔都幾煩架






計錯數tim
係醫院整咗幾日的小pom pom
原來連一個pompom都唔夠整
慘啦我原本想整35粒
現在真係整到5粒都偷笑><


要從新再整多的同細的
唔係一定差好多紙呀>.<
前後連埋醫院的時間係2星期
但一粒都未完工唉計錯數
好彩的發泡膠波放咗係媽咪公司姐
唔係真係出事囉


直到現時為止都係仲有咁多紙tim


我仲好開心一路追劇一路整


結果連最重要的攔門花球都未整得起><真大件事


每天努力偷懶
今天已經進入倒數16天 

都仲係得4粒
攔門花球都放棄
之前仲好醒說自已要整3十幾粒
結果成屋都係發泡膠波
唉睇怕我整到6粒都偷笑

到現時為止整了2粒
所以真係要放棄了
同我整得好肉酸下



加多半粒唉仲有一個月先整得2粒半點算



最後倒數7天
得5粒半
最後2天我整埋半粒結果係7粒
決定放棄了因為真的不好再抽到時間整




當日實物拍攝
早上佈置酒店
整得太肉酸唔知想點


晚上酒樓佈置地下
比我當波踢><


咁就完成我用了咁耐咁耐心機整的波
比我再選多次我決定買哩樣

沒有留言:

張貼留言