2012年2月25日 星期六

KEITHYIP♥MM♥LOVE♥STORY♥DIY婚禮✿愛的宣言•內容參考

愛的宣言(Sample)

(新郎名稱) 娶靚老婆,洗衫煮飯唔厭多
拖地兼按摩,做埋賓仔唔太過
全副身家歸你管,出糧過戶俾老婆
求求老婆幫幫我,快快趣趣生番個
咁樣唔算好太過,齊齊開心過世囉!
總之我保證我會比之前更加愛妳、鍚妳、令妳成為呢個世界上最幸福快樂既X師奶。
(新娘名稱) 我愛妳!
見證人:各位鄉親父老、叔伯兄弟、靚仔靚女
一生一世愛妳既賓仔 (新郎名稱) 老公仔
簽署:________________
終身合約做賓仔
日期:________________


一生一世只愛妳

我愛
(新娘名稱)情不變,
一生為奴無怨言,買送煮飯我做先
洗衫拖地我都掂,家用俾足無拖欠
名牌任買隨得妳,最緊要係妳歡喜
唔嫖唔賭唔食煙,篤波賭馬問你先
總之我由今日起,生命裡面只有妳
以後妳話點就點,立下此誓永不變!
(新娘名稱)(新娘名稱)、我愛妳
(新娘名稱)(新娘名稱)、我愛妳!


最聽話的老公
給至愛的老婆大人 (新娘名稱)
經濟大權在妳手,每日廿蚊我就夠
洗衫煮飯無叫抖,做牛做馬又做狗
老婆生日年年有,一定送車又送樓
外母竹戰場場贏,斟茶遞水好幫手
豬朋狗友約飲酒,老婆say no無得走
見到靚女掉頭走,如果唔係打到嘔
努力搵錢養成竇,朝六晚九唔駛抖
床上功夫識唔夠,記得請教D老友
今日決定接妳走,與妳永遠長廝守
兒孫滿堂福氣夠,共諧連理到白頭!
最聽話的老公仔 (新郎名稱)


 

錫晒老婆仔
(新娘名稱)(新娘名稱)我愛妳
老婆大人今日起,以後生活幸褔到痺
供樓水電我咩起,我D零用由妳俾
PradaGucci隨妳喜,最緊要係妳歡喜
對妳家人體貼又入微,歡迎外母住埋我地屋企
對妳朋友關照到飛起,介紹好仔俾佢地
對妳我就溫柔到痺,生生世世陪住妳
總之我由今日起,生命裡面只有妳
(新娘名稱)(新娘名稱)、我錫晒妳!

愛妻十條
  1. 老婆沖涼時要量好水溫,捶骨擦背:不得有貪圖私慾之行為。
  2. 老婆掃貨時要勇於付款,幫手拎野:不得有不情不願之行為。
  3. 老婆煮飯時要讚不絕口,食多幾碗:不得有嫌三嫌四之行為。
  4. 老婆訓覺時要炎夏扇風,寒冬暖被:不得有打呼搶被之行為。
  5. 老婆訓話時要兩手貼緊,立正企好:不得有心不在焉之行為。
  6. 老婆不在時要朝思暮想,守身如玉:不得有偷雞摸狗之行為。
  7. 老婆敷臉時要提供方便,以身試法:不得有哈哈大笑之行為。
  8. 老婆生氣時要扮豬扮狗,討你歡喜:不得有不理不睬之行為。
  9. 老婆打我時要任其蹂躪,謝主隆恩:不得有還手瞪眼之行為。
  10. 老婆審問時要發誓賭咒,以表忠誠:不得有漫不經心之行為。


老婆:
如果妳是一隻弧形彈性牙刷,俾我做妳唯一的牙膏,黏住妳;
即使妳是污衣籃,又如何?只需俾機會我成為一件污衣,又可向妳投懷送抱;
如果妳是大衣櫃,我想做衣櫃裡的燈,在妳內心發熱發亮;
即使妳是一幅磨損日久的柚木地板,我多麼希望成為優質的水晶蠟,令妳時刻容光煥發;
我真的很愛妳,打從那一眼開始我屬於妳!
老公

沒有留言:

張貼留言